Department of Communication and Marketing

Organization name
Department of Communication and Marketing
Description
The Department of Communication and Marketing at the Cyprus University of Technology aspires to establish itself as a regional center for teaching and research in the field of public communication and to gradually become a nationally and internationally recognized center of excellence. Its mission is to enhance scholarship in the field of public communication, predominantly in those aspects that are linked to the media, journalism, political communication, advertising and public relations. It will strongly focus on the European dimension and on the related domains of the communicative disciplines, with emphasis on the historical, social and political aspects of their evolution.

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Refined By:
Ημερομηνία Έκδοσης:  [2020 TO 2024]
Πλήρες Κείμενο:  With Fulltext

Αποτελέσματα για 41-59 από 59.

Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας
41Μαΐ-2023Δημιουργία ανάγκης της αγοράς κατά την περίοδο της πανδημίας και αύξηση των online αγορών στην ΚύπροΜοσχοβίας, Νεόφυτος 
42Μαΐ-2022Διαφήμιση και Εμβολιασμός κατά του Κορονοϊού: Διαμόρφωση της στάσης των Κυπρίων πολιτώνΧαραλάμπους, Άντρια 
43Μαΐ-2021Διαχείριση αντιλήψεων σε reality που προβάλλεται στην ελληνική τηλεόρασηΜαστίχη, Χρυσαυγή 
44Μαΐ-2021Η αντιληπτή διαφάνεια διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δυκτύωσηςΑνδρέου, Χριστιάνα 
45Μαΐ-2023Η Γενιά Ζ είναι αληθινή: Τα ψυχογραφικά χαρακτηριστικά των Κύπριων χρηστών της εφαρμογής BeReal και οι στάσεις τους προς τις αυθόρμητες διαφημίσειςΚακουλλή, Ελένη 
46Μαΐ-2020Η επιρροή της ατμόσφαιρας στην πιστότητα: η περίπτωση του Nicosia MallΠράτσου, Άντρη 
47Μαΐ-2023Η επιρροή της πίεσης χρόνου στην συμπεριφορά καταναλωτή κατά την διάρκεια αγοράς ενδυμάτωνΠαναγιώτου, Βερονίκη 
48Απρ-2020Η επιρροή των Atmospherics λιανικών καταστημάτων στις προτιμήσεις καταναλωτών: συγκριτική ανάλυσηΧαραλάμπους, Στέλλα 
49Μαΐ-2021Η επιρροή των atmospherics στην πιστότητα των καταναλωτών : η περίπτωση του καταστήματος strativariusΒασιλείου, Μιχαέλα 
501-Φεβ-2024Η προσωποποίηση της πολιτικής, η επικυριαρχία της εικόνας και η κρίση της κομματικής δημοκρατίαςTriga, Vasiliki 
51Μαΐ-2023Μελέτη λογισμικών για ανάλυση ποδοσφαιρικών αγώνων: η περίπτωση του WyscoutΜιχαήλ, Ξενής 
52Μαΐ-2023Ο αντίκτυπος του μάρκετινγκ επιρροής στην καταναλωτική συμπεριφορά των νέων της ΚύπρουΡαφικ Γκιλ, Ευπραξία 
53Μαΐ-2021Οι επιπτώσεις του COVID-19 στο επίπεδο εμπιστοσύνης στη δημοσιογραφία : ποιοτική ανάλυση στην ΚύπροΧατζημιλτή, Μαριλένα 
54Δεκ-2020Οι Τροπικότητες του Φαντασιακού στο Πολιτισμικό ΥποκείμενοΠαναγιώτου, Χρίστος 
55Μαΐ-2023Παράγοντες που επηρεάζουν τους άνδρες καταναλωτές στην Κύπρο για αγορά ποδοσφαιρικού ρουχισμού και ποιος είναι ο ρόλος των influencersΓεωργίου, Ραφαήλ 
56Μαΐ-2023Πληθοχρηματοδότηση και ενημέρωση : παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση οικονομικής στήριξης των μέσων ενημέρωσηςΝεοφύτου, Ραφαέλλα 
57Μαΐ-2023Σύγκριση των προβλέψεων των αποτελεσμάτων των ποδοσφαιρικών αγώνων μεταξύ φίλαθλου κοινού, εμπειρογνομώνων και στοιχηματικών εταιρειώνΧρυσοστόμου, Κυριάκος 
58Μαΐ-2023Το διαδίκτυο ως εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών πριν προβούν οι καταναλωτές σε online αγορέςΒίκτωρος, Ειρήνη 
59Μαΐ-2022Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους βουλευτές του Δημοκρατικού Συναγερμού: προς μια τέταρτη εποχή πολιτικής επικοινωνίαςΕμπεδοκλής, Φίλιππος