Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26737
Title: Διαφήμιση και Εμβολιασμός κατά του Κορονοϊού: Διαμόρφωση της στάσης των Κυπρίων πολιτών
Authors: Χαραλάμπους, Άντρια 
Keywords: Κοινωνικό-Μάρκετινγκ;Διαφήμιση;Κορονοϊος;Εμβόλιο;Στάση;Κύπρος
Advisor: Σολάκης, Κωνσταντίνος
Issue Date: May-2022
Department: Department of Communication and Internet Studies
Faculty: Faculty of Communication and Media Studies
Abstract: Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο: “Διαφήμιση και Εμβολιασμός κατά του Κορονοϊού: Διαμόρφωση της στάσης των Κυπρίων πολιτών” εκπονήθηκε από την Άντρια Χαραλάμπους, φοιτήτρια του Θ’ εξαμήνου του τμήματος Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου υπό την επίβλεψη του Δρ. Κωνσταντίνο Σολάκη και ολοκληρώθηκε τον μήνα Μάιο του 2022. Στόχος της εν λόγω πτυχιακής έρευνας είναι να εξετάσει την συσχέτιση μεταξύ της στάσης προς τη διαφήμιση και της στάσης προς το εμβόλιο κατά του κορονοϊού των Κυπρίων πολιτών μέσα από ένα διαφημιστικό σποτ που δημοσιεύτηκε από το Υπουργείο Υγείας της Κύπρου. Σκοπός, είναι η ανάδειξη της σχέσης μεταξύ της διαφήμισης και της επιρροής όσον αφορά τον εμβολιασμό. Για τη διεξαγωγή της έρευνας υιοθετήθηκε η ποσοτική μέθοδος διαδικτυακών ερωτηματολογίων. Το εργαλείο συλλογής δεδομένων που χρησιμοποιεί η παρούσα έρευνα είναι το ερωτηματολόγιο. Η διεξαγωγή της έρευνας έγινε διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Facebook. Το ερωτηματολόγιο έχει 10 ερωτήσεις και περιέχει το διαφημιστικό σποτ που δημοσίευσε το Υπουργείο Υγείας Κύπρου. Η συλλογή των δεδομένων είναι πρωτογενής και τα δεδομένα της μελέτης έχουν προκύψει πρώτη φορά. Τα ευρήματα της μελέτης αποκάλυψαν ότι τα στοιχεία της διαφήμισης επηρεάζουν την στάση των Κυπρίων πολιτών απέναντι στη διαφήμιση. Η άποψη που έχουν για τη διαφήμιση επηρεάζεται από την ενημέρωση, τη δημιουργία και την πηγή της διαφήμισης. Ωστόσο, η πηγή είναι αυτή όπου επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την στάση των πολιτών. Επιπροσθέτως, οι Κύπριοι πολίτες επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό από τη διαφήμιση για την τελική διαμόρφωση της στάσης τους προς το εμβόλιο κατά του κορονοϊού. Αυτό φαίνεται στο ότι αφού παρακολούθησα τη διαφήμιση τους προκάλεσε είτε θετικά είτε αρνητικά συναισθήματα προς το εμβόλιο. Σκοπός της διαφήμισης είναι να επηρεάσει και στο συγκεκριμένο παράδειγμα που εξετάζει η παρούσα εργασία το έχει καταφέρει.
Description: The current undergraduate project with title “Advertisement and Vaccination against Coronavirus” was written by Andria Charalampous, a final year university student of Communication and Internet Studies of Cyprus University of Technology, under the supervision of Dr. Konstantinos Solakis. The project was completed in May 2022. The aim of this project was to examine the effect of advertisement on Cyprus citizens and how advertisement can affect their attitude towards coronavirus vaccination with the use of an advertisement spot published by the Cyprus Department of Health. In order to carry out this research internet-based questionnaires were used. The data collection tool used by this survey is the questionnaire. The research was conducted online through the Facebook platform. The questionnaire has 10 Questions and contains the advertising spot published by the Ministry of health of Cyprus. This is the first set of data collected for this study as it hasn't been conducted in the past The findings of this project reveal that the characteristics of an advertisement can influence the attitude of Cypriot citizens towards it, either in a negative or a positive way. Their opinion about the advertisement can get influenced from the information provided, the production and the source of the advertisement. However, it was found that the source is the factor that affects citizens in a large degree. Moreover, it was found that this advertisement spot influenced Cypriot citizens to a big degree in order to shape their final attitude towards the coronavirus vaccine. This was evident since the advertisement caused either positive or negative attitude towards the vaccine. The aim of the advertisement was to affect people and in the current investigation the advertisement spot has achieved that.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26737
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s) 50

157
Last Week
0
Last month
5
checked on Nov 21, 2024

Download(s) 50

222
checked on Nov 21, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons