Faculty of Communication and Media Studies

110437_Epikoinonia.jpg picture
Organization name
Faculty of Communication and Media Studies

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Refined By:
Date Issued:  [2020 TO 2024]
Date Issued:  2021

Results 41-55 of 55 (Search time: 0.007 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
4122-Jun-2021Topic Identification via Human Interpretation of Word Clouds: The Case of Instagram HashtagsGiannoulakis, Stamatios ; Tsapatsoulis, Nicolas 
422021Α path to our heart: Visual metaphors and “white” space in advertising aesthetic pleasureMargariti, Kostoula ; Hatzithomas, Leonidas ; Boutsouki, Christina ; Zotos, Yorgos 
43May-2021Διαχείριση αντιλήψεων σε reality που προβάλλεται στην ελληνική τηλεόρασηΜαστίχη, Χρυσαυγή 
44May-2021Διερεύνηση πιθανοτήτων μελλοντικής ειρηνικής συνύπαρξης μεταξύ των δύο Κοινοτήτων στην Κύπρο - Η στάση των Ελληνοκυπρίων και η ρητορική της ΆγκυραςΠολυδώρου, Μάρκος 
45May-2021Διερευνώντας την επίδραση της ενσώματης μάθησης μέσα απο την χρήση νέων τεχνολογιών στη γεωμετρία μαθηματικών δημοτικής εκπαίδευσηςΚαλλίνου, Βασιλική 
46May-2021Εθνογραφική μελέτη : αντιλήψεις και πρακτικές γύρω από την ταυτότητα των ακολουθιών των fashion instagrammersΑντωνίου, Χριστοθέα 
47May-2021Εφαρμόζοντας την παιχνιδοποίηση στην ψυχική ανθεκτικότητα : η περίπτωση της πανδημίας COVID-19Αριστείδης, Λοΐζος 
48May-2021Η αντιληπτή διαφάνεια διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δυκτύωσηςΑνδρέου, Χριστιάνα 
49May-2021Η επίδραση της πολιτικής ιδεολογίας των κυπρίων απέναντι στο εμβόλιο του κορωνοϊουΒασιλείου, Σταύρη 
50May-2021Η επιρροή των atmospherics στην πιστότητα των καταναλωτών : η περίπτωση του καταστήματος strativariusΒασιλείου, Μιχαέλα 
51May-2021Κίνητρα, στάσεις και συμπεριφορές, μετά την ανάγνωση βιβλίων επαυξημένης πραγματικότηταςΡουμπά, Ευανθία 
52May-2021Οι επιπτώσεις του COVID-19 στο επίπεδο εμπιστοσύνης στη δημοσιογραφία : ποιοτική ανάλυση στην ΚύπροΧατζημιλτή, Μαριλένα 
53May-2021Οπαδισμός και Βία στο Κυπριακό ΠοδόσφαιροΑθηνοδώρου, Ευριπίδης 
54May-2021Προσωποποιημένη διαφήμιση : μια πειραματική μελέτη για την αποτελεσματικότηα της και τα ζητήματα της ιδιωτικότηταςΓιαννή, Αννίτα 
552021Το Διαδίκτυο των Πραγμάτων ως εργαλείο ευαισθητοποίησης σε θέματα που άπτονται των Φυσικών ΕπιστημώνΘεοδόση, Σωτηρούλα