Faculty of Communication and Media Studies

110437_Epikoinonia.jpg picture
Organization name
Faculty of Communication and Media Studies

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Refined By:
Fulltext:  With Fulltext

Results 241-260 of 363 (Search time: 0.023 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
2412013Έμφυλοι ρόλοι και ερωτικές σχέσεις : αναπαραστάσεις Κύπριων φοιτητών για τη ρομαντική αγάπηΕυτυχίου, Ειρήνη 
242May-2021Εθνογραφική μελέτη : αντιλήψεις και πρακτικές γύρω από την ταυτότητα των ακολουθιών των fashion instagrammersΑντωνίου, Χριστοθέα 
2432015Είδωλα και οπαδοί στο διαδίκτυο: μια παλιά σχέση στο νέο πεδίο ορατότητας του WebΜιχαηλίδου, Νάταλη 
2442011Ειδήσεις από το περιθώριο : οι μειονότητες στον Κυπριακό τύποΧατζηβασίλη, Άννα 
245May-2024Εικόνες, ειδησεογραφία και τεχνητή νοημοσύνη: Η μελέτη της περίπτωσης του πολέμου Ισραήλ-ΧαμάςΙακώβου, Ησαϊάνα 
246May-2023Εικονική πραγματικότητα και εμβύθισηΕυπραξία, Μαρία 
247May-2023Εικονική πραγματικότητα και κίνητρα μάθησηςΓιωργάλλα, Βαρναβία 
2482015Ειρηνική διαδήλωση και φαινόμενα βίας: Μελέτη περίπτωσης Πανευρωπαϊκής αντικατοχικής πορείας 1996Θεμιστοκλέους, Παναγιώτης 
249May-2018Εξόρυξη γνώσης σε σχόλια του facebook: μελέτη περίπτωσης samsungΧατζηευαγγέλου, Επιφάνειος 
250May-2024Επίδραση Αλληλεπιδραστικού Ψηφιακού Παιχνιδιού στη Μάθηση: Ανάλυση Εκπαιδευτικής Εμπειρίας Μαθητών σε Μουσείο ΝερούMoisa, Andreea Cosmina 
251May-2024Επιπτώσεις της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ακαδημαϊκή επίδοση των φοιτητών/τριωνΡούσου, Κωνσταντία 
2522014Επώνυμοι πρωταγωνιστές στην έντυπη κυπριακή διαφήμιση. Συγκριτική ανάλυση μεταξύ ανδρικών και γυναίκειων απεικονίσεωνΧριστοδούλου, Αθηνά 
2532018Εσωτερικό Μάρκετινγκ και Σύστημα Αξιών σε Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Η Περίπτωση του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου ΚύπρουΚυριάκου, Ευδοξία 
254May-2021Εφαρμόζοντας την παιχνιδοποίηση στην ψυχική ανθεκτικότητα : η περίπτωση της πανδημίας COVID-19Αριστείδης, Λοΐζος 
2552012Η άρθρωση και εξάπλωση του λόγου μίσους στο διαδίκτυοΚορωνίδη, Ευφροσύνη 
256May-2021Η αντιληπτή διαφάνεια διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δυκτύωσηςΑνδρέου, Χριστιάνα 
257May-2023Η Γενιά Ζ είναι αληθινή: Τα ψυχογραφικά χαρακτηριστικά των Κύπριων χρηστών της εφαρμογής BeReal και οι στάσεις τους προς τις αυθόρμητες διαφημίσειςΚακουλλή, Ελένη 
258May-2015Η δέσμευση του καταναλωτή σε μια επωνυμία όπως εκφράζεται από την κοινωνική διάχυση μηνυμάτων στο διαδίκτυο: μελέτη περίπτωσης του προϊόντος IphoneΒουτουρή, Άντρη 
259May-2022Η διαμεσολάβηση της μεταθανάτιας ψηφιακής παρουσίας και ταυτότητας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι αντιλήψεις των χρηστ(ρι)ώνΓρηγορίου, Αθηνά 
260May-2018Η διερεύνυση της λαικιστικής ρητορικής των πολιτικών κομμάτων Χρυσή Αυγή και Σύριζα την περίοδο των μνημονίων μέσω του TwitterΝικολάου, Σοφία