Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/32697
Title: Επιπτώσεις της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ακαδημαϊκή επίδοση των φοιτητών/τριων
Authors: Ρούσου, Κωνσταντία 
Keywords: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης;Ακαδημαϊκή επίδοση
Advisor: Kouros, Theodoros
Issue Date: May-2024
Department: Department of Communication and Internet Studies
Faculty: Faculty of Communication and Media Studies
Abstract: Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Επιπτώσεις της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ακαδημαϊκή επίδοση των φοιτητών/τριων» έχει ως στόχο να ερευνήσει κατά πόσο η χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) επηρεάζει αρνητικά ή θετικά την ακαδημαϊκή επίδοση των φοιτητών που κατάγονται από την Κύπρο, αλλά που μπορεί να σπουδάζουν είτε στην Κύπρο, είτε σε οποιοδήποτε πανεπιστήμιο στο εξωτερικό. Η μεθοδολογία που έχει χρησιμοποιηθεί είναι μικτή. Η ποιοτική ανάλυση έγινε μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων και το δείγμα είναι 5 Κύπριοι/ες φοιτητές/τριες εκ των οποίων οι 2 είναι άνδρες και οι 3 γυναίκες. Το δείγμα της έρευνας επιλέχθηκε με βάση την ευκολία πρόσβασης σε φοιτητές/τριες. Όσον αφορά την ποσοτική μεθοδολογία συλλέχθηκαν δεδομένα μέσω ερωτηματολογίων. Το δείγμα είναι Ν=118 Κύπριοι φοιτητές και φοιτήτριες. H μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι της στρωµατοποιηµένης δειγµατοληψίας. Τα ερωτηματολόγια περιλάμβαναν ερωτήσεις για τα δημογραφικά στοιχεία του δείγματος, γενικές πληροφορίες για την χρήση ΜΚΔ και την ακαδημαϊκή επίδοση των φοιτητών/τριων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η χρήση ΜΚΔ επηρεάζει αρνητικά την ακαδημαϊκή επίδοση των φοιτητών/τριων, ενώ παράλληλα η αυξημένη χρήση κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια των διαλέξεων σχετίζεται με την έλλειψη συγκέντρωσης και τη προσοχή των φοιτητών/τριων.
Description: This thesis entitled "Effects of the use of social media on academic performance of students" aims to investigate whether the use of Social Media negatively or positively affects the academic performance of students who come from Cyprus, but who may be studying either in Cyprus or at any university abroad. The methodology used is mixed. The qualitative analysis was done through semi-structured interviews and the sample is 5 Cypriot students of which 2 are men and 3 are women. The research sample was selected based on ease of access to students. Regarding the quantitative methodology, data were collected through questionnaires. The sample is N=118 Cypriot students. The method followed is stratified sampling. The questionnaires included questions about the demographics of the sample, general information about the use of Social Media and the academic performance of the students. The results showed that the use of Social Media negatively affects the academic performance of students, while at the same time the increased use of mobile phones during lectures is related to students losing concentration and attention.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/32697
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
BSc_Rousou_Konstantina_2024.pdffull-text1.08 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

131
Last Week
21
Last month
23
checked on Dec 26, 2024

Download(s)

168
checked on Dec 26, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons