Department of Communication and Marketing

Organization name
Department of Communication and Marketing
Description
The Department of Communication and Marketing at the Cyprus University of Technology aspires to establish itself as a regional center for teaching and research in the field of public communication and to gradually become a nationally and internationally recognized center of excellence. Its mission is to enhance scholarship in the field of public communication, predominantly in those aspects that are linked to the media, journalism, political communication, advertising and public relations. It will strongly focus on the European dimension and on the related domains of the communicative disciplines, with emphasis on the historical, social and political aspects of their evolution.

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)



Refined By:
Type:  Bachelors Thesis

Results 1-20 of 37 (Search time: 0.022 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
1May-2021How Iconic Communication affects the brand loyalty in cafeterias via brand experience and moments of truth: The case of StarbucksAnayiotos, Constantinos 
2May-2019Voter’s party congruence of Democratic Rally: The change in proximity between the party and its votersIoannidis, Nikandros 
3May-2023Ανάλυση του ιδιοκτησιακού καθεστώτος των ΜΜΕ της Κύπρου, σχετικά με την ειδησεογραφίαΣιάφκου, Στέλλα ; Χαρίτου, Στέλλα 
42015Ανίχνευση ιστοσελίδων πορνογραφικού περιεχομένου με βάση το κείμενο και τη δομήΔανός, Θεόδωρος 
5May-2023Απεικόνιση LGBT στη διαφήμιση : η επίδραση του σεξουαλικού συντηρησμού στην αποτελεσματικότητα των διαφημίσεωνΛεωνίδου, Σοφία 
62012Αποτελεσματικότητα των μηχανών αναζήτησης: μία πειραματική μελέτη βασισμένη στην επισημείωση εικόνωνΘεοδώρου, Δέσπω 
72012Ασύρματα οικιακά δίκτυα στην Κύπρο και η ασφάλεια τουςΜπούλλο, Αλμπέρτο 
8May-2022Βουλευτικές εκλογές 2021 και ο ελληνοκυπριακός τύπος: η περίπτωση των εφημερίδων Αλήθεια και ΧαραυγήΝεοκλέους, Ανδρέας 
9May-2023Δημιουργία ανάγκης της αγοράς κατά την περίοδο της πανδημίας και αύξηση των online αγορών στην ΚύπροΜοσχοβίας, Νεόφυτος 
102013Διαμόρφωση της πολιτικής ατζέντας από τα μέσα επικοινωνίας κατά την διάρκεια των προεδρικών εκλογών 2013 στην ΚύπροΧριστοφή, Φίλιππος 
11May-2022Διαφήμιση και Εμβολιασμός κατά του Κορονοϊού: Διαμόρφωση της στάσης των Κυπρίων πολιτώνΧαραλάμπους, Άντρια 
12May-2021Διαχείριση αντιλήψεων σε reality που προβάλλεται στην ελληνική τηλεόρασηΜαστίχη, Χρυσαυγή 
132015Ειρηνική διαδήλωση και φαινόμενα βίας: Μελέτη περίπτωσης Πανευρωπαϊκής αντικατοχικής πορείας 1996Θεμιστοκλέους, Παναγιώτης 
14May-2018Εξόρυξη γνώσης σε σχόλια του facebook: μελέτη περίπτωσης samsungΧατζηευαγγέλου, Επιφάνειος 
15May-2021Η αντιληπτή διαφάνεια διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δυκτύωσηςΑνδρέου, Χριστιάνα 
16May-2023Η Γενιά Ζ είναι αληθινή: Τα ψυχογραφικά χαρακτηριστικά των Κύπριων χρηστών της εφαρμογής BeReal και οι στάσεις τους προς τις αυθόρμητες διαφημίσειςΚακουλλή, Ελένη 
172013Η επίδραση του ηλεκτρονικού σύμβουλου ψήφου στην διαμόρφωση πολιτικής άποψης : η περίπτωση του ‘Choose4Cyprus’Φελλάς, Βελισσάριος 
18May-2020Η επιρροή της ατμόσφαιρας στην πιστότητα: η περίπτωση του Nicosia MallΠράτσου, Άντρη 
19May-2023Η επιρροή της πίεσης χρόνου στην συμπεριφορά καταναλωτή κατά την διάρκεια αγοράς ενδυμάτωνΠαναγιώτου, Βερονίκη 
20Apr-2020Η επιρροή των Atmospherics λιανικών καταστημάτων στις προτιμήσεις καταναλωτών: συγκριτική ανάλυσηΧαραλάμπους, Στέλλα