Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/29675
Title: Δημιουργία ανάγκης της αγοράς κατά την περίοδο της πανδημίας και αύξηση των online αγορών στην Κύπρο
Authors: Μοσχοβίας, Νεόφυτος 
Keywords: Πανδημία Covid-19;διαδικτυακές αγορές;ηλεκτρονικό εμπόριο;ανάγκη αγοράς;συμπεριφορά καταναλωτή
Advisor: Θεμιστοκλέους, Χρίστος
Issue Date: May-2023
Department: Department of Communication and Internet Studies
Faculty: Faculty of Communication and Media Studies
Abstract: Η παρούσα εργασία με τίτλο : «Δημιουργία ανάγκης της αγοράς κατά την περίοδο της πανδημίας και αύξηση των Online αγορών στην Κύπρο» εκπονήθηκε από τον Νεόφυτο Μοσχοβία, φοιτητή του Κ’ εξαμήνου του τμήματος Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου υπό την επίβλεψη του Δρ. Χρίστου Θεμιστοκλέους και ολοκληρώθηκε τον μήνα Μάιο του 2023. Πρωταρχικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει πως ο Κύπριος καταναλωτής επηρεάστηκε από την πανδημία του Covid-19, όσον αφορά τις διαδικτυακές αγορές του. Σκοπός είναι να αναδειχθούν οι παράγοντες που οδήγησαν στην αύξηση των διαδικτυακών αγορών στην Κύπρο. Για την διεξαγωγή την έρευνας χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της ποσοτικής έρευνας με δημιουργία ερωτηματολογίου για την καταγραφή του δείγματος. Ακολούθως, η δομή της παρούσας πτυχιακής εργασίας έχει ως εξής. Στο πρώτο κεφάλαιο ο/η αναγνώστης/ια εισάγεται στο θέμα της μελέτης, το οποίο αφορά την πανδημία του Covid-19 και πληροφορείτε σχετικά με αυτήν. Το δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζει την αναγκαιότητα μελέτης και καταγράφει την περιγραφή του προβλήματος, όπου οδήγησαν στην αναγκαιότητα της διεξαγωγής της παρούσας μελέτης και την ανάδειξη των ερευνητικών ερωτημάτων και στόχων της. Στο τρίτο κεφάλαιο καταγράφονται μελέτες οι οποίες μελετούν την Ψηφιοποίηση επιχειρήσεων και το Ηλεκτρονικό εμπόριο κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19. Στο τέταρτο κεφάλαιο περιγράφεται το θεωρητικό πλαίσιο της παρούσας έρευνας και στο πέμπτο κεφάλαιο καταγράφεται η μεθοδολογία όπου στηρίχθηκε η έρευνα. Το έκτο κεφάλαιο αναλύει και περιγράφει τα ευρήματα όπου προέκυψαν από την διεξαγωγή της ποσοτικής έρευνας που διεξάχθηκε με χρήση ερωτηματολογίων. Το έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζει τα βασικά συμπεράσματα, τους περιορισμούς της έρευνας και καταγράφει κάποιες προτάσεις με σκοπό την αξιοποίηση τους για μελλοντικές μελέτες. Η μελέτη αποκάλυψε ότι οι διαδικτυακές αγορές παραμένουν αυξημένες μέχρι και σήμερα σε σχέση με πριν και κατά την διάρκεια της πανδημίας. Η αύξηση αυτή οφείλετε στην ανάγκη που δημιουργήθηκε για αγορά από διάφορους παράγοντες όπως το άγχος, η αλλαγή συνηθειών και η αναγκαστική εξοικείωση των ανθρώπων με την τεχνολογία. Αυτοί οι παράγοντες οφείλονται στην πανδημία του Covid-19 και στον τρόπο με τον οποίο άλλαξε την καθημερινότητα και τις συνήθειες των ανθρώπων ανά τον παγκόσμιο. Τέλος, η έρευνα αποκαλύπτει ότι η πανδημία και τα επακόλουθα της αποτέλεσαν παράγοντα για να δημιουργηθεί η ανάγκη για αγορά μέσω διαδικτύου στους κύπριους σύγχρονους καταναλωτές.
Description: The present dissertation entitled: "Creating market need during the pandemic period and increase of Online shopping in Cyprus" was prepared by Neofytos Moschovia, a student of the K' semester of the Department of Communication and Internet Studies of the Cyprus University of Technology under the supervision of Dr. Christos Themistokleous and was completed in the month of May 2023. The primary objective of this study is to examine how the Cypriot consumer was affected by the Covid-19 pandemic, in terms of their online purchases. The aim is to highlight the factors that led to the increase in online shopping in Cyprus. The quantitative research method was used to conduct the study by creating a questionnaire to record the sample. Subsequently, the structure of this thesis is as follows. In the first chapter, the reader is introduced to the study's topic, which is about the Covid-19 pandemic and information about it. The second chapter presents the necessity of study and records the description of the problem, which led to the necessity of conducting this study and the emergence of the research questions and objectives of this study. Chapter three lists studies which study Digitize business and E-commerce during the Covid-19 pandemic. Chapter four describes the theoretical framework of this research and chapter five records the methodology on which the research was based. Chapter six analyses and describes the findings where the findings were obtained from the quantitative research conducted using questionnaires. Chapter seven presents the main findings, limitations of the research and records some recommendations with a view to use them for future studies. The study revealed that online shopping remains increased to date compared to before and during the pandemic. This increase is due to the need created for purchasing by numerous factors such as stress, changing habits and people's forced familiarity with technology. These factors were due to the Covid-19 pandemic and the way it changed the daily lives and habits of people around the world. Finally, the research reveals that the pandemic and its aftermath were a factor in creating the need for online shopping among modern Cypriot consumers.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/29675
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
BSc-Νεόφυτος Μοσχοβίας-2023-ΠΕΡΙΛΗΨΗ.pdfΠΕΡΙΛΗΨΗ234.24 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

72
Last Week
0
Last month
1
checked on Dec 22, 2024

Download(s) 10

42
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons