Faculty of Communication and Media Studies

110437_Epikoinonia.jpg picture
Organization name
Faculty of Communication and Media Studies

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)



Refined By:
Τύπος:  Bachelors Thesis
Ημερομηνία Έκδοσης:  [2020 TO 2023]
Πλήρες Κείμενο:  With Fulltext
Ημερομηνία Έκδοσης:  2023

Αποτελέσματα για 1-19 από 19.

Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας
1Μαΐ-2023Ανάλυση του ιδιοκτησιακού καθεστώτος των ΜΜΕ της Κύπρου, σχετικά με την ειδησεογραφίαΣιάφκου, Στέλλα ; Χαρίτου, Στέλλα 
2Μαΐ-2023Απεικόνιση LGBT στη διαφήμιση : η επίδραση του σεξουαλικού συντηρησμού στην αποτελεσματικότητα των διαφημίσεωνΛεωνίδου, Σοφία 
3Μαΐ-2023Ασφάλεια των πεζών στη πόλη : διερεύνηση του όρου "Μη ασφαλής διάβαση"Κωνσταντίνου, Κωνσταντίνος 
4Μαΐ-2023Δημιουργία ανάγκης της αγοράς κατά την περίοδο της πανδημίας και αύξηση των online αγορών στην ΚύπροΜοσχοβίας, Νεόφυτος 
5Μαΐ-2023Εικονική πραγματικότητα και εμβύθισηΕυπραξία, Μαρία 
6Μαΐ-2023Εικονική πραγματικότητα και κίνητρα μάθησηςΓιωργάλλα, Βαρναβία 
7Μαΐ-2023Η Γενιά Ζ είναι αληθινή: Τα ψυχογραφικά χαρακτηριστικά των Κύπριων χρηστών της εφαρμογής BeReal και οι στάσεις τους προς τις αυθόρμητες διαφημίσειςΚακουλλή, Ελένη 
8Μαΐ-2023Η επιρροή της πίεσης χρόνου στην συμπεριφορά καταναλωτή κατά την διάρκεια αγοράς ενδυμάτωνΠαναγιώτου, Βερονίκη 
9Μαΐ-2023Η φεμινιστική πορνογραφία και ο τρόπος αποκωδικοποιήσης της από το κοινόΚουζιώνη, Άννα Μαρία 
10Μαΐ-2023Μελέτη λογισμικών για ανάλυση ποδοσφαιρικών αγώνων: η περίπτωση του WyscoutΜιχαήλ, Ξενής 
11Μαΐ-2023Μελέτη των χαρτών θερμότητας (heatmaps) που δημιουργούνται κατά τον εντοπισμό εμποδίων που θέτουν την ζωή των πεζών σε κίνδυνο : διαφορές μεταξύ ανθρώπου και μηχανήςΚαρακασίδη, Αικατερίνη 
12Μαΐ-2023Ο αντίκτυπος του μάρκετινγκ επιρροής στην καταναλωτική συμπεριφορά των νέων της ΚύπρουΡαφικ Γκιλ, Ευπραξία 
13Μαΐ-2023Οι αναπαραστάσεις στο παιχνίδι COD ως προς τη σύγκρουση, το φύλο και τη φυλήΜιλτιάδους, Παναγιώτης 
14Μαΐ-2023Παράγοντες που επηρεάζουν τους άνδρες καταναλωτές στην Κύπρο για αγορά ποδοσφαιρικού ρουχισμού και ποιος είναι ο ρόλος των influencersΓεωργίου, Ραφαήλ 
15Μαΐ-2023Πληθοχρηματοδότηση και ενημέρωση : παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση οικονομικής στήριξης των μέσων ενημέρωσηςΝεοφύτου, Ραφαέλλα 
16Μαΐ-2023Σύγκριση των προβλέψεων των αποτελεσμάτων των ποδοσφαιρικών αγώνων μεταξύ φίλαθλου κοινού, εμπειρογνομώνων και στοιχηματικών εταιρειώνΧρυσοστόμου, Κυριάκος 
17Μαΐ-2023Το διαδίκτυο ως εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών πριν προβούν οι καταναλωτές σε online αγορέςΒίκτωρος, Ειρήνη 
18Μαΐ-2023Φεμινιστικός κινηματογράφος : πως αναπαρίσταται το ανδρικό φύλο ; Μια διαφορετική ματιάΑγαπίου, Σουζάνα 
19Μαΐ-2023Χρήση εικονικής πραγματικότητας για ανάπτυξη ενσυναίσθησης σε προπτυχιακούς φοιτητές : μελέτη περίπτωσηςΑναστασίου, Ανδρέας