Faculty of Communication and Media Studies

110437_Epikoinonia.jpg picture
Organization name
Faculty of Communication and Media Studies

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)



Refined By:
Date Issued:  [2020 TO 2022]
Type:  Bachelors Thesis

Results 1-20 of 29 (Search time: 0.016 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
1May-2020Algorithmic culture and filter bubble: the case of YouTube’s recommendation systemIrakleous, George 
2May-2020A computational analysis of the online Cypriot political discourse – interpreting big dataAntoniou, Alexios 
3May-2020Do activity trackers lead to a dependency effect?Drenea, Victor 
4May-2021Exploring Communication Features and Security Vulnerabilities of Long-Range (LoRa) NetworksPanagi, Andreas 
5May-2021How Iconic Communication affects the brand loyalty in cafeterias via brand experience and moments of truth: The case of StarbucksAnayiotos, Constantinos 
6Jun-2021Identifying social actors on twitter through profile augmentation and machine learning classificationChristodoulou, Christos 
7May-2020Play or pay to win: a World of Warcraft case studyPapaefstathiou, Savvas 
8May-2020Smart fitting room: applying IoT in retail environmentsLazarou, Marina 
9May-2022Αρνητική επίδραση της ψυχικής υγείας των νέων από την πολύωρη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσηςΚωνσταντίνου, Κωνσταντίνος 
10May-2022Βουλευτικές εκλογές 2021 και ο ελληνοκυπριακός τύπος: η περίπτωση των εφημερίδων Αλήθεια και ΧαραυγήΝεοκλέους, Ανδρέας 
11May-2022Διαφήμιση και Εμβολιασμός κατά του Κορονοϊού: Διαμόρφωση της στάσης των Κυπρίων πολιτώνΧαραλάμπους, Άντρια 
12May-2021Διαχείριση αντιλήψεων σε reality που προβάλλεται στην ελληνική τηλεόρασηΜαστίχη, Χρυσαυγή 
13May-2021Εθνογραφική μελέτη : αντιλήψεις και πρακτικές γύρω από την ταυτότητα των ακολουθιών των fashion instagrammersΑντωνίου, Χριστοθέα 
14May-2021Εφαρμόζοντας την παιχνιδοποίηση στην ψυχική ανθεκτικότητα : η περίπτωση της πανδημίας COVID-19Αριστείδης, Λοΐζος 
15May-2021Η αντιληπτή διαφάνεια διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δυκτύωσηςΑνδρέου, Χριστιάνα 
16May-2022Η διαμεσολάβηση της μεταθανάτιας ψηφιακής παρουσίας και ταυτότητας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι αντιλήψεις των χρηστ(ρι)ώνΓρηγορίου, Αθηνά 
17May-2021Η επίδραση της πολιτικής ιδεολογίας των κυπρίων απέναντι στο εμβόλιο του κορωνοϊουΒασιλείου, Σταύρη 
18May-2020Η επιρροή της ατμόσφαιρας στην πιστότητα: η περίπτωση του Nicosia MallΠράτσου, Άντρη 
19Apr-2020Η επιρροή των Atmospherics λιανικών καταστημάτων στις προτιμήσεις καταναλωτών: συγκριτική ανάλυσηΧαραλάμπους, Στέλλα 
20May-2021Η επιρροή των atmospherics στην πιστότητα των καταναλωτών : η περίπτωση του καταστήματος strativariusΒασιλείου, Μιχαέλα