Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26989
Τίτλος: Cause-Related Marketing success and Product Innovation: An Integrated Conceptual Framework and Research Propositions
Συγγραφείς: Christofi, Michael 
Vrontis, Demetris 
Leonidou, Erasmia 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιου-2012
Πηγή: International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI) June 13-15, 2012, Thessaloniki, Greece
Link: http://www.mkt.teithe.gr/iccmi2012/index.html
Conference: International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI) 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26989
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: University of Gloucestershire 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

180
Last Week
0
Last month
0
checked on 4 Σεπ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons