Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23552
Τίτλος: He Had a Meaning in my Mind’ Unpacking Celebrity Footballer Brands
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Tzoumaka, Eugenia 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Πηγή: International Conference on Contemporary Marketing Issues, 2016, 22-24 June, Heraklion, Greece
Link: http://www.mkt.teithe.gr/iccmi2016/
Conference: International Conference on Contemporary Marketing Issues 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23552
Rights: Ⓒ ICCMI
Type: Conference Papers
Affiliation: Athens University of Economics and Business 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

217
Last Week
0
Last month
2
checked on 8 Οκτ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons