Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/13013
Title: Έμφυλες αναπαραστάσεις του Πρώτου παγκοσμίου Πολέμου: Οι Σουφραζέτες επιστρέφουν {;}
Authors: Βαμβακίδου, Ιφιγένεια 
Σολάκη, Ανδρομάχη 
Παπαδήμα, Ασπασία 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Sociology
Keywords: Ιστορία;Κινηματογράφος;Φύλο;Σπουδές Φύλου;Φεμινιστικό Κίνημα;Φεμινιστική Ανάλυση
Issue Date: Dec-2015
Source: 5ο Τακτικό Συνέδριο της Ελληνικής Κοινωνιολογικής Εταιρείας, 2015, 10-12 Δεκεμβρίου, Αθήνα, Ελλάδα
Conference: 5ο Τακτικό Συνέδριο της Ελληνικής Κοινωνιολογικής Εταιρείας 
Abstract: Στην μελέτη αυτή προσλαμβάνουμε σημειωτικά και ιστορικά τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο και την οικονομική κρίση του 1914 μέσα από το φιλμικό βλέμμα της σύγχρονης γυναίκας, που φαίνεται να αναζητά τα αγωνιστικά πρότυπα και τις έμφυλες νοοτροπίες σε παρόμοιες δύσκολες εποχές. Στην σύγχρονη ταινία εποχής για τις ιστορικές σουφραζέτες «Suffragette», σε σκηνοθεσία της Sarah Garvron και σενάριο Abi Morgan, αναζητούμε τις διαχρονικές κοινωνικές, οικονομικές και έμφυλες αναπαραστάσεις με δίαυλο την ιστορική αναπαράσταση της σουφραζέτας. Το κίνημα για την απελευθέρωση των γυναικών και οι ιδέες πού παρήγαγε ενθάρρυναν τις γυναίκες και παρά την λογική της ομοιομορφίας και της μονομέρειας πού διέπει τον σύγχρονο «πολιτισμό της αγοράς» (Bourdieu, 2003), η αναζήτηση ενός νέου γυναικείου προσώπου – και στον κινηματογράφο –καθορίζεται πλέον σε μεγαλύτερο βαθμό από τις ίδιες τις γυναίκες.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/13013
Type: Conference Papers
Affiliation : University of Western Macedonia 
Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Files in This Item:
File Description SizeFormat
46403169.pdfFulltext713 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s) 50

609
Last Week
2
Last month
26
checked on Apr 28, 2024

Download(s) 50

986
checked on Apr 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.