Skip navigation
Home
Collections
Research Outputs
Researchers
Faculty &
Departments
Theses
Patents
Projects
Journals
Conferences
Explore by
Research Outputs
Researchers
Faculty &
Departments
Theses
Patents
Projects
Journals
Conferences
Help
Language
Ελληνικά
English
Sign on to:
Login
Receive email
updates
Edit Account details
Ktisis Cyprus University of Technology
Research Outputs
Browsing by Department
Department of Communication and Marketing
Enter a name of department
Or, select a letter below to start browsing
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Sort by:
issue date
title
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 264 to 283 of 292
< previous
next >
Refman
EndNote
Bibtex
RefWorks
Excel
CSV
PDF
Send via email
Issue Date
Title
Author(s)
May-2021
Η αντιληπτή διαφάνεια διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δυκτύωσης
Ανδρέου, Χριστιάνα
May-2023
Η Γενιά Ζ είναι αληθινή: Τα ψυχογραφικά χαρακτηριστικά των Κύπριων χρηστών της εφαρμογής BeReal και οι στάσεις τους προς τις αυθόρμητες διαφημίσεις
Κακουλλή, Ελένη
2013
Η επίδραση του ηλεκτρονικού σύμβουλου ψήφου στην διαμόρφωση πολιτικής άποψης : η περίπτωση του ‘Choose4Cyprus’
Φελλάς, Βελισσάριος
May-2020
Η επιρροή της ατμόσφαιρας στην πιστότητα: η περίπτωση του Nicosia Mall
Πράτσου, Άντρη
May-2023
Η επιρροή της πίεσης χρόνου στην συμπεριφορά καταναλωτή κατά την διάρκεια αγοράς ενδυμάτων
Παναγιώτου, Βερονίκη
Apr-2020
Η επιρροή των Atmospherics λιανικών καταστημάτων στις προτιμήσεις καταναλωτών: συγκριτική ανάλυση
Χαραλάμπους, Στέλλα
May-2021
Η επιρροή των atmospherics στην πιστότητα των καταναλωτών : η περίπτωση του καταστήματος strativarius
Βασιλείου, Μιχαέλα
2015
Η καινοτομία των βιολογικών καλλυντικών προϊόντων και η αποδοχή τους από τους Κύπριους καταναλωτές
Πολυκάρπου, Μαρία
2012
Η κοινωνική ταυτότητα στα online κοινωνικά δίκτυα
Τρίκκη, Άννα
1-Feb-2024
Η προσωποποίηση της πολιτικής, η επικυριαρχία της εικόνας και η κρίση της κομματικής δημοκρατίας
Triga, Vasiliki
2019
Θρησκευτική πίστη και Facebook : μια ποιοτική ανάλυση
Αντωνίου, Αίμιλη
2013
Κοινωνικές αναπαραστάσεις των ηλεκτρονικών συμβούλων ψήφου : η περίπτωση του ‘Choose4Cyprus
Φωτιάδου, Εύρη
May-2023
Μελέτη λογισμικών για ανάλυση ποδοσφαιρικών αγώνων: η περίπτωση του Wyscout
Μιχαήλ, Ξενής
2012
Μελετώντας εμπειρικά την ολοκληρωτική αγάπη στην Κύπρο : μια κοινωνιο-ψυχολογική προσέγγιση
Ματσαγγίδου, Μαρία
May-2023
Ο αντίκτυπος του μάρκετινγκ επιρροής στην καταναλωτική συμπεριφορά των νέων της Κύπρου
Ραφικ Γκιλ, Ευπραξία
May-2021
Οι επιπτώσεις του COVID-19 στο επίπεδο εμπιστοσύνης στη δημοσιογραφία : ποιοτική ανάλυση στην Κύπρο
Χατζημιλτή, Μαριλένα
2015
Οι ηλεκτρονικοί σύμβουλοι ψήφου στην Ελλάδα
Γεμενής, Κώστας
; Κωνσταντινίδης, Γιάννης
; Τρίγκα, Βασιλική
Dec-2020
Οι Τροπικότητες του Φαντασιακού στο Πολιτισμικό Υποκείμενο
Παναγιώτου, Χρίστος
May-2023
Παράγοντες που επηρεάζουν τους άνδρες καταναλωτές στην Κύπρο για αγορά ποδοσφαιρικού ρουχισμού και ποιος είναι ο ρόλος των influencers
Γεωργίου, Ραφαήλ
Nov-2017
Περιγραφή άυλης πολιτιστικής κληρονομίας μέσα από μεταδεδομένα: η περίπτωση του παραδοσιακού χορού
Γιαννουλάκης, Σταμάτιος
; Τσαπατσούλης, Νικόλας
; Καμαρινόπουλος, Αλέξιος