Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/9670
Τίτλος: | Towards a theoretical model of immersion in inquiry-based science learning | Συγγραφείς: | Georgiou, Yiannis Kyza, Eleni A. |
metadata.dc.contributor.other: | Γεωργίου, Γιάννης Κύζα, Ελένη |
Major Field of Science: | Social Sciences | Field Category: | Educational Sciences | Λέξεις-κλειδιά: | Immersion;Science learning | Ημερομηνία Έκδοσης: | 1-Ιαν-2014 | Πηγή: | 11th International Conference of the Learning Sciences: Learning and Becoming in Practice, ICLS 2014; The University of Colorado BoulderBoulder; United States; 23 June 2014 through 27 June 2014 | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/9670 | Type: | Conference Papers | Affiliation: | Cyprus University of Technology | Publication Type: | Peer Reviewed |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα