Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/9670
Τίτλος: Towards a theoretical model of immersion in inquiry-based science learning
Συγγραφείς: Georgiou, Yiannis 
Kyza, Eleni A. 
metadata.dc.contributor.other: Γεωργίου, Γιάννης
Κύζα, Ελένη
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Educational Sciences
Λέξεις-κλειδιά: Immersion;Science learning
Ημερομηνία Έκδοσης: 1-Ιαν-2014
Πηγή: 11th International Conference of the Learning Sciences: Learning and Becoming in Practice, ICLS 2014; The University of Colorado BoulderBoulder; United States; 23 June 2014 through 27 June 2014
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/9670
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

359
Last Week
1
Last month
2
checked on 5 Οκτ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα