Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8944
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔανός, Αντώνης-
dc.contributor.authorΓιαπάνης, Γιάννης-
dc.date.accessioned2016-09-28T08:12:11Z-
dc.date.available2016-09-28T08:12:11Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8944-
dc.description.abstractΣτην ταινία Professione Reporter (1975), ο Ιταλός σκηνοθέτης Michelangelo Antonioni παραποιεί το ύφος, την ιστορία και τη χρονική αλληλουχία των συμβάντων, για να δραματοποιήσει, αυτό που ο Gille s D eleuze αποκαλεί «δύναμη του λανθασμένου» . Διαμέσου της ανάλυσης των πρ ώτων είκοσι έξι λεπτών (δύ ο πρ ώτες σκηνές) της ταινίας, και βασιζόμενος στις τέσσερις βασικές παραμέτρους της κινηματογραφικής προσέγγισης του Antonioni - τον χαρακτήρα του πρωταγωνιστή, τον χωροχρόνο, την έλλειψη και το βλέμμα - επιχειρείται ένα decoupage για την κατανόηση των προθέσεων του σκηνοθέτη . Με την ανάληψη της καινού ργιας ταυτότητας από τον πρωταγωνιστή, διαφαίνεται η δημιουργία μιας προσομοίωσης όπου ο σκηνοθέτης καταγράφει-παρακολουθεί τον πρωταγωνιστή, ο οποίος ζει τα συμβάντα ως μια δεύτερη καταγραφή πέρα απ' αυτή που ο θεατής αντιλαμβάνεται . Αυτή η δυαδικότητα υποστηρίζεται και από το γεγονός ότι αυτό που ουσιαστικά βλέπει ο θεατής «δεν υπάρχει», μιας και ο πρωταγωνιστής από τη μια αφήνει πίσω του την παλιά ταυτότητα αλλά την ίδια στιγμή αδυνατεί να είναι η καινού ργια του ταυτότητα Μέχρι να συμβεί αυτό (τελευταία σκηνή της ταινίας) ο θεατής αλλά και ο πρωταγωνιστής θα είναι μάρτυρες μιας «μη υπαρκτής» ιστορίας.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΤαινία Professione Reporteren_US
dc.subjectΜη υπαρκτή ιστορίαen_US
dc.titleProfessione Reporter του Michelangelo Antonioni: Η δημιουργία μιας «μη υπαρκτής» ιστορίαςen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairetypemasterThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Fine Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-4950-0925-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΠΑΝΗΣ.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

297
Last Week
2
Last month
5
checked on May 17, 2024

Download(s) 10

343
checked on May 17, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.