Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8451
Τίτλος: Consumer behaviour towards own label: monitoring the Greek experience
Συγγραφείς: Zotos, Yorgos 
Boutsouki, Christina 
Masouti, Zafeiria 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Λέξεις-κλειδιά: Private label;Consumer attitude;Greece;Food retailing
Ημερομηνία Έκδοσης: 2008
Πηγή: Agricultural Economics Review, 2008, vol. 9, iss. 1, pp. 81 - 92
Volume: 9
Issue: 1
Start page: 81
End page: 92
Link: http://www.eng.auth.gr/mattas/9_1_6.pdf
Περιοδικό: Agricultural Economics Review 
Περίληψη: In Greece, the traditional perceptions of private label were once of low quality, unbranded alternatives, attracting the most cost-conscious consumers. In today’s private label market, however, a different level of products has emerged – the premium “branded” private label product. Based on a consumer survey conducted in Greece, the current study discusses consumer’s attitude and satisfaction with respect to private label products. Frequency of purchase and consumer characteristics are also discussed in light of empirical evidence.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8451
ISSN: 11092580
Rights: Open Access
Type: Article
Affiliation: Aristotle University of Thessaloniki 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Άρθρα/Articles

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
9_1_6.pdf193.35 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

475
Last Week
2
Last month
13
checked on 12 Μαϊ 2024

Download(s)

351
checked on 12 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα