Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/33700
Τίτλος: Real Talk or Posed Shots? Unpacking Gen Zs Reaction to Candid vs. Non-Candid Brand Posts on BeReal
Συγγραφείς: Voutsa, Maria C. 
Melanthiou, Yioula 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Λέξεις-κλειδιά: BeReal;GenZ;Ad spontaneity
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιου-2024
Πηγή: 22nd International Conference on Research in Advertising (ICORIA), 27-29 June, 2024
Link: https://www.europeanadvertisingacademy.org/icoria2024/
Conference: 22nd International Conference on Research in Advertising (ICORIA) 2024 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/33700
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

127
Last Week
1
Last month
5
checked on 5 Δεκ 2025

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα