Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/33680
Τίτλος: How Emotional Storytelling in Social Media Content Influences Advertising Effectiveness
Συγγραφείς: Voutsa, Maria C. 
Zarkada, Anna K. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Λέξεις-κλειδιά: Social media;Adertising effectiveness;Storytelling;Influencers
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιου-2024
Πηγή: 22nd International Conference on Research in Advertising (ICORIA), 27-29 June, 2024
Link: https://www.europeanadvertisingacademy.org/icoria2024/
Conference: 22nd International Conference on Research in Advertising (ICORIA) 2024 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/33680
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

159
Last Week
11
Last month
19
checked on 5 Δεκ 2025

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons