Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/32220
Τίτλος: Communicating the brand promise to internal stakeholders in Higher Education Institutions
Συγγραφείς: Kyriacou, Evdoxia 
Zarkada, Anna K. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Internal communication;Internal marketing;Internal branding;Higher education;HEIs
Ημερομηνία Έκδοσης: 4-Απρ-2023
Πηγή: 27th International Conference on Corporate and Marketing Communications, 2023, 3-4 April, United Kingdom
Conference: International Conference on Corporate and Marketing Communications 
Περίληψη: Most of the marketing of Higher Education Institutions (HEIs) literature has focused on external branding activities (Mampaey et al. 2020; Pinar, Girard, and Basfirinci 2020) but neglected inside-out brand development (Sujchaphong, Nguyen, and Melewar 2015) through Internal Marketing (IM). The IM field, however, still faces the challenge of inconsistent conceptualizations of its nature and underlying practices and has largely ignored the particularities of the HE sector, despite its social and economic importance (Qiu, Boukis, and Storey, 2021). So, the aim of this paper is to contribute to both by exploring the meaning and elements of the IM Mix (IMM) as perceived by HEI employees.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/32220
Rights: CC0 1.0 Universal
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Kyriakou.pdf289.52 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

47
Last Week
0
Last month
15
checked on 21 Μαϊ 2024

Download(s)

28
checked on 21 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons