Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/32093
Τίτλος: Converging on a new theoretical foundation for marketing research and air transport: research evolution from 1977 to 2022 and an agenda for future inquiry
Συγγραφείς: Leonidou, Erasmia 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Systematic review;Marketing research;Air transport;Tourism
Ημερομηνία Έκδοσης: 20-Ιου-2023
Πηγή: Global Marketing Conference, 2023, 20-23 July, Seoul, Korea
Conference: Global Marketing Conference 
Περίληψη: Marketing research in hospitality and tourism has been rising continuously. this study provides a systematic review on marketing research and air transport. it identifies key themes and tracks the changes in scholarly researchers’ perspectives pre and post pandemic. a conceptual framework and an agenda for future research based on emerging research topics is provided.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/32093
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος
Extended Abstract.pdf149.64 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

45
Last Week
1
Last month
13
checked on 14 Μαϊ 2024

Download(s) 50

26
checked on 14 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα