Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/31817
Τίτλος: Unveiling a Holistic Approach: The Integrated Framework of Online Consumer-Brand Engagement
Συγγραφείς: Uzunboylu, Naziyet 
Vrontis, Demetris 
Melanthiou, Yioula 
Papasolomou, Ioanna 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Ημερομηνία Έκδοσης: 29-Σεπ-2023
Πηγή: Proceedings of the 16th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business (EMAB) (Vilnius), 2023, 27-29 September, pp. 1169-1170
Start page: 1169
End page: 1170
Conference: 16th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business (EMAB) (Vilnius) 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/31817
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: University of Nicosia 
Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

39
Last Week
0
Last month
11
checked on 20 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons