Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/30627
Τίτλος: | Language and word-level reading development in Greek-English bilingual children at primary school: a cross-sequential study | Συγγραφείς: | Papastefanou, Theodora Powell, Daisy Marinis, Theodoros |
Major Field of Science: | Humanities | Λέξεις-κλειδιά: | language development,;bilingualism;heritage language | Ημερομηνία Έκδοσης: | 13-Ιου-2018 | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/30627 | Rights: | CC0 1.0 Universal | Type: | Conference Papers | Affiliation: | University of Reading |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
CoM_Poster_TP_2020.pdf | poster | 350.9 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s) 50
104
Last Week
0
0
Last month
2
2
checked on 5 Ιαν 2025
Download(s) 50
98
checked on 5 Ιαν 2025
Google ScholarTM
Check
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons