Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/30627
Τίτλος: Language and word-level reading development in Greek-English bilingual children at primary school: a cross-sequential study
Συγγραφείς: Papastefanou, Theodora 
Powell, Daisy 
Marinis, Theodoros 
Major Field of Science: Humanities
Λέξεις-κλειδιά: language development,;bilingualism;heritage language
Ημερομηνία Έκδοσης: 13-Ιου-2018
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/30627
Rights: CC0 1.0 Universal
Type: Conference Papers
Affiliation: University of Reading 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
CoM_Poster_TP_2020.pdfposter350.9 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

104
Last Week
0
Last month
2
checked on 5 Ιαν 2025

Download(s) 50

98
checked on 5 Ιαν 2025

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons