Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/30193
Τίτλος: Frustration and Disclosure Decision-Making: Over-Disclosure or Clam-up?
Συγγραφείς: Themistocleous, Christos 
Editors: Finola, Kerrigan 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Information Disclosure;Emotions;Nudge Theory
Ημερομηνία Έκδοσης: 6-Ιου-2023
Πηγή: Academy of Marketing Conference: From Revolution to Revolutions, Proceedings Book, University of Birmingham, 3-6 July 2023
Link: https://academyofmarketing.org/wp-content/uploads/2023/07/Updated-Proceedings-Book.pdf
Conference: Academy of Marketing Conference 
Περίληψη: The paper is interested on the impact of emotions on consumer disclosure decision-making. Specifically, how induced frustration can affect divulgence decision-making and whether it amplifies over-disclosure or clam-up. Using the visceral states of the hot-cold empathy gap, we compare decisions made between calm and frustrated participants on the fronts of divulgence, accuracy of assessments pertaining to contextually relevant disclosures, and finally customisation (or not) of default options relating to consent for data use.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/30193
ISBN: 978-1-3999-58042
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Frustration and Disclosure Decision-Making.pdf124.78 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

154
Last Week
1
Last month
7
checked on 4 Δεκ 2024

Download(s) 20

38
checked on 4 Δεκ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons