Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/29825
Τίτλος: Airport Environment and its influence on Traveller Emotions, Perceived Quality and Revisit
Συγγραφείς: Yerimou, Pantelitsa 
Themistocleous, Christos 
Editors: Finola, Kerrigan 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Airport Atmospherics;Servicescape;Emotions;Sense of Place;Traveller Studies;Customer Experience
Ημερομηνία Έκδοσης: 5-Ιου-2023
Πηγή: Academy of Marketing Conference, 3-6 July 2023
Link: https://academyofmarketing.org/delegate-information/
Conference: Academy of Marketing Conference 
Περίληψη: Summary Statement The paper examines the experience journey of travellers at airports by examining both physical and human-related factors of the servicescape. More precisely, how social variables influence travellers' perceived quality and evoked emotions as predecessors of airport satisfaction. Consequentially, we examine desired traveller intentions in relation to WoM and airport revisit. This is the first attempt to synchronise the human-related servicescape of airports with perceived quality, emotions and revisit.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/29825
ISBN: 978-1-3999-58042
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Academy of Marketing 2023 - Airports paper.pdf153.33 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

127
Last Week
2
Last month
7
checked on 10 Μαϊ 2024

Download(s) 50

47
checked on 10 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons