Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/29249
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorLeivada, Evelina-
dc.contributor.authorKambanaros, Maria-
dc.contributor.authorGrohmann, Kleanthes K.-
dc.date.accessioned2023-06-12T07:57:38Z-
dc.date.available2023-06-12T07:57:38Z-
dc.date.issued2012-03-30-
dc.identifier.citationBilingual and Multilingual Interaction, 2012, 30 March - 1 April, Wales, United Kingdomen_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/29249-
dc.language.isoenen_US
dc.titleEvaluating teachers’ grammatical competence in dialect and standard languageen_US
dc.typeConference Posteren_US
dc.collaborationCyprus University of Technologyen_US
dc.collaborationUniversity of Cyprusen_US
dc.subject.categoryHealth Sciencesen_US
dc.countryCyprusen_US
dc.countryUnited Kingdomen_US
dc.subject.fieldMedical and Health Sciencesen_US
dc.relation.conferenceBilingual and Multilingual Interactionen_US
cut.common.academicyear2011-2012en_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextnone-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeConference Poster-
item.languageiso639-1en-
crisitem.author.deptDepartment of Rehabilitation Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-5857-9460-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

109
Last Week
0
Last month
12
checked on 18 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα