Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/28597
Τίτλος: | ESP Teacher Education: Examining the needs of ESP practitioners | Συγγραφείς: | Kakoulli-Constantinou, Elis Papadima-Sophocleous, Salomi |
Editors: | Vránová, Martina | Major Field of Science: | Social Sciences | Field Category: | Educational Sciences | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2023 | Volume: | New to the LSP Classroom? A Selection of Monographs on Successful Practices | Start page: | 1 | End page: | 22 | Link: | https://vernonpress.com/book/1216 | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/28597 | Type: | Book Chapter | Affiliation: | Cyprus University of Technology | Publication Type: | Peer Reviewed |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
New to the LSP Classroom Cover page and Content.pdf | Volume Cover page and Table of Contents | 284.46 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s)
156
Last Week
1
1
Last month
6
6
checked on 26 Νοε 2024
Download(s) 20
78
checked on 26 Νοε 2024
Google ScholarTM
Check
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα