Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/28597
Τίτλος: ESP Teacher Education: Examining the needs of ESP practitioners
Συγγραφείς: Kakoulli-Constantinou, Elis 
Papadima-Sophocleous, Salomi 
Editors: Vránová, Martina 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Educational Sciences
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Volume: New to the LSP Classroom? A Selection of Monographs on Successful Practices
Start page: 1
End page: 22
Link: https://vernonpress.com/book/1216
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/28597
Type: Book Chapter
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
New to the LSP Classroom Cover page and Content.pdfVolume Cover page and Table of Contents284.46 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

156
Last Week
1
Last month
6
checked on 26 Νοε 2024

Download(s) 20

78
checked on 26 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα