Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/27395
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorΈλληνα, Ιωάννα-
dc.contributor.authorΛαμπρινού, Αικατερίνη-
dc.contributor.authorΑυγουστή, Σωτήρης-
dc.contributor.authorΜασούρας, Πανίκος-
dc.contributor.authorΜίτλεττον, Νίκος-
dc.date.accessioned2023-01-12T11:23:00Z-
dc.date.available2023-01-12T11:23:00Z-
dc.date.issued2022-12-10-
dc.identifier.citation22ο Πανελλήνιο Νοσηλευτικό Συνέδριο, 2022, 8-11 Δεκεμβρίου, Καλάβρυτα, Ελλάδαen_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/27395-
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η εκπαίδευση των προπτυχιακών φοιτητών νοσηλευτικής στο κλινικό μαθησιακό περιβάλλον κρίνεται ως μια ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία, καθώς αναμένεται ότι οι φοιτητές θα αποκομίσουν τις αναγκαίες γνώσεις και εμπειρίες που θα τους βοηθήσουν κατά την επαγγελματική τους πορεία. Σημαντικός και αλληλένδετος είναι ο ρόλος του Μέντορα και του Κλινικού Συντονιστή. Σκοπός: Η σύγκριση των στάσεων και αντιλήψεων των προπτυχιακών φοιτητών νοσηλευτικής σε πανεπιστήμια στην Κύπρο και την Ελλάδα ως προς τη μάθηση στο κλινικό περιβάλλον και την κλινική επίβλεψη στο πλαίσιο της κλινικής τους άσκησης. Μεθοδολογία: Η έρευνα είναι ποσοτική, περιγραφική σύγκρισης και συσχέτισης και έχει διεξαχθεί στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου (213 φοιτητές) και στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο Κρήτης (135 φοιτητές). Ο υπό μελέτη πληθυσμός αποτελείται από φοιτητές και των τεσσάρων ετών προπτυχιακής εκπαίδευσης. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο Clinical Learning Environment Inventory (CLEI). Το εργαλείο έχει μεταφραστεί στα ελληνικά και έχει σταθμιστεί. Οι κλίμακες του είναι: «προσωπική σχέση του φοιτητή με τον μέντορα», «συμμετοχή του φοιτητή», «ικανοποίηση του φοιτητή», «προσανατολισμός στην εργασία», «καινοτομία στη νοσηλευτική μονάδα», «εξατομικευμένη προσέγγιση του φοιτητή». Αποτελέσματα: Για τον πληθυσμό της Κύπρου η μέση βαθμολογία στις κλίμακες κυμαινόταν από 19,5 έως 26,5, ενώ για τον πληθυσμό στην Ελλάδα κυμαινόταν από 18,3 έως 23,1 γεγονός που δηλώνει μέτριο επίπεδο για το ισχύον κλινικό μαθησιακό περιβάλλον και στις δυο χώρες. Όσον αφορά το προτιμητέο κλινικό μαθησιακό περιβάλλον η μέση βαθμολογία στις κλίμακες στην Κύπρο κυμαινόταν από 22,6 έως 28,4, ενώ στην Ελλάδα από 21 έως 25,2 γεγονός που δηλώνει μέτριο προς υψηλό επίπεδο και στις δυο χώρες. Σε όλες τις κλίμακες διαπιστώθηκε ότι η ΜΤ για το προτιμητέο κλινικό μαθησιακό περιβάλλον ήταν υψηλότερη σε σχέση με την ΜΤ για το ισχύον κλινικό μαθησιακό περιβάλλον και για δυο χώρες. Συμπεράσματα: Στις κλίμακες «προσωπική σχέση του φοιτητή με τον μέντορα», «συμμετοχή του φοιτητή», «προσανατολισμός στην εργασία» και «καινοτομία στη νοσηλευτική μονάδα», η μέση βαθμολογία ήταν υψηλότερη στην Κύπρο σε σχέση με την Ελλάδα γεγονός που δηλώνει καλύτερο ισχύον κλινικό μαθησιακό περιβάλλον. Το προτιμητέο κλινικό μαθησιακό περιβάλλον στην Κύπρο ήταν καλύτερο σε όλες τις κλίμακες, η μέση βαθμολογία ήταν υψηλότερη σε σχέση με την Ελλάδα.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚλινικό μαθησιακό περιβάλλονen_US
dc.subjectΚλινική επίβλεψηen_US
dc.subjectΚλινικός εκπαιδευτήςen_US
dc.subjectΚλινική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectΜέντοραςen_US
dc.titleΔιερεύνηση των στάσεων και αντιλήψεων των προπτυχιακών φοιτητών νοσηλευτικής σε Ελλάδα και Κύπρο σε σχέση με το κλινικό μαθησιακό περιβάλλονen_US
dc.typeConference Posteren_US
dc.linkhttps://pasyno2022.gr/en_US
dc.collaborationCyprus University of Technologyen_US
dc.subject.categoryHealth Sciencesen_US
dc.countryCyprusen_US
dc.subject.fieldMedical and Health Sciencesen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.relation.conferenceΠανελλήνιο Νοσηλευτικό Συνέδριοen_US
cut.common.academicyear2022-2023en_US
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeConference Poster-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Nursing-
crisitem.author.deptDepartment of Nursing-
crisitem.author.deptDepartment of Nursing-
crisitem.author.deptDepartment of Nursing-
crisitem.author.deptDepartment of Nursing-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0003-1787-6327-
crisitem.author.orcid0000-0002-2601-8861-
crisitem.author.orcid0000-0002-8427-9031-
crisitem.author.orcid0000-0001-6358-8591-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Αυγουστή.pdfFulltext694.43 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

222
Last Week
0
Last month
2
checked on 6 Νοε 2024

Download(s) 50

68
checked on 6 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons