Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26983
Τίτλος: Intercultural Competence As A Key Success Factor For Performance Of Employees Working In Contact With Foreign Customers: The Case Of The Banking Industry In Cyprus
Συγγραφείς: Leonidou, Erasmia 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρ-2012
Πηγή: American Marketing Association (AMA) Global Marketing Special Interest Group, Mexico, April 2012
Conference: American Marketing Association (AMA) American Marketing Association (AMA) Global Marketing Special Interest Group 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26983
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: University of Nicosia 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

171
Last Week
1
Last month
7
checked on 28 Σεπ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons