Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26982
Τίτλος: Innovation and Cause-Related Marketing Success in Business-To-Business Markets: A Conceptual Framework and Propositions
Συγγραφείς: Christofi, Michael 
Leonidou, Erasmia 
Vrontis, Demetris 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Ημερομηνία Έκδοσης: 18-Ιου-2014
Πηγή: 2nd International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI), June 18-20, 2014, Athens, Greece
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26982
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: University of Gloucestershire 
University of Nicosia 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

176
Last Week
2
Last month
7
checked on 28 Ιουλ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons