Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26950
Τίτλος: The Effect of Integrating Augmented Reality to Omni-Channel Retailing and Its Impact on Customers Shopping Experience
Συγγραφείς: Christoforou, Tandy 
Melanthiou, Yioula 
Papasolomou, Ioanna 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Channel;Marketing;Retailing;Augmented Reality;Shopping Experience
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρ-2021
Πηγή: 25th International Conference on Corporate and Marketing Communications, 2020, 14-16 April, Granada, Spain
Conference: International Conference on Corporate and Marketing Communications 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26950
ISBN: 978-84-338-6831-2
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: University of Nicosia 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Melanthiou.pdfFulltext371.16 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 5

199
Last Week
4
Last month
19
checked on 22 Ιουν 2024

Download(s) 5

129
checked on 22 Ιουν 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons