Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26949
Τίτλος: A New Paradigm of Sensory Marketing for Those in Need: Exploring NGOS, Virality During and Post Covid-19 Crisis
Συγγραφείς: Avgeropoulou, Aikaterini 
Melanthiou, Yioula 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Viral Marketing;NGOs;Sensory Marketing;Cinematography;Audio-Visual Appeal;Netnography;Consumer Behavior
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπ-2021
Πηγή: 14th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business, 2021, 22-24 September
Conference: Annual Conference of the EuroMed Academy of Business (EMAB) 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26949
ISBN: 978-9963-711-90-1
Rights: The materials published in this Readings Book may be reproduced for instructional and non-commercial use.
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: University of Nicosia 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Melanthiou.pdfFulltext528.6 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

212
Last Week
0
Last month
3
checked on 30 Ιαν 2025

Download(s) 50

105
checked on 30 Ιαν 2025

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons