Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26945
Τίτλος: A New Approach for Understanding Brand Selfies as an Engagement Strategy on Instagram
Συγγραφείς: Uzunboylu, Naziyet 
Melanthiou, Yioula 
Papasolomou, Ioanna 
Vrontis, Demetris 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Consumer engagement;Brand-related user-generated content;Brand selfies;Social media;Systematic literature review
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρ-2022
Πηγή: 26th Corporate and Marketing Communications Conference, 2022, 18-20 April, Nicosia, Cyprus
Conference: Corporate and Marketing Communications Conference 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26945
ISBN: 978-9963-711-95-6
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: University of Nicosia 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Melanthiou.pdfFulltext162.23 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 5

364
Last Week
0
Last month
2
checked on 23 Νοε 2024

Download(s) 50

117
checked on 23 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons