Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26820
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπουζίκα, Μερόπη-
dc.contributor.authorΓρηγορίου, Αγγελική-
dc.date.accessioned2022-08-03T09:42:41Z-
dc.date.available2022-08-03T09:42:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/26820-
dc.descriptionIntroduction: Cardiac arrest is a usual phenomenon in both intrahospital and interhospital setting. Nurses usually are the first to understand when a cardiac arrest is occuring and they provide CPR to the patient. Aim: The investigation of nursing students' knowledge about CPR as well as the interventions which have an impact on knowledge and also in the long-term. Material and Method: A systematic research of bibliography was held without a time limit with the use of specific key words in the databases of PubMed, Cinahl and Google Scholar. The research was chosen according to predetermined inclusion/exclusion criteria. Results: Seven studies were included and the main findings were: a) low level of CPR knowledge, b) there was an important statistical increase in the level of students' knowledge when interventions were used, c) long-term knowledge is altered Conclusions: The small amount of studies and the methodological restrictions which are related to the sampling and the number of the participants in some of the studies make it difficult to generalise the results. However, there is a need for a continuous education of nursing students about CPR and also for conducting more research.en_US
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η καρδιακή ανακοπή είναι ένα συχνό φαινόμενο τόσο ενδονοσοκομειακά όσο και εξωνοσοκομειακά. Οι νοσηλευτές συνήθως είναι οι πρώτοι που αντιλαμβάνονται μία ανακοπή και παρέχουν ΚΑΡΠΑ στον ασθενή. Σκοπός: Η διερεύνηση της γνώσης των φοιτητών νοσηλευτικής σχετικά με την ΚΑΡΠΑ καθώς και των παρεμβάσεων που έχουν επιρροή στα παραπάνω, ακόμη και σε βάθος χρόνου. Υλικό και Μέθοδος: Πραγματοποιήθηκε συστηματική αναζήτηση της βιβλιογραφίας, χωρίς χρονικό περιορισμό και με συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά στις βάσεις δεδομένων PubMed, Cinahl και Google Scholar. Οι μελέτες επιλέχθηκαν σύμφωνα με προκαθορισμένα κριτήρια ένταξης/αποκλεισμού. Αποτελέσματα: Συμπεριλήφθηκαν 7 μελέτες και τα κυριότερα ευρήματα ήταν: α) χαμηλό επίπεδο γνώσεων σχετικά με την ΚΑΡΠΑ, β) όπου χρησιμοποιήθηκαν παρεμβάσεις, αυξήθηκαν στατιστικά σημαντικά τα ποσοστά γνώσης των φοιτητών, γ) η γνώση σε βάθος χρόνου αλλοιώνεται. Συμπεράσματα: Ο μικρός αριθμός των μελετών καθώς και η ύπαρξη μεθοδολογικών περιορισμών που σχετίζονται με τη δειγματοληψία και τον αριθμό των συμμετεχόντων σε ορισμένες μελέτες δυσκολεύουν τη γενίκευση των αποτελεσμάτων. Παρόλα αυτά καταδεικνύεται η ανάγκη συνεχιζόμενης εκπαίδευσης των φοιτητών νοσηλευτικής στην ΚΑΡΠΑ καθώς και διεξαγωγής περισσότερων μελετών.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝοσηλευτικήen_US
dc.subjectΚαρδιοαναπνευστική αναζωογόνησηen_US
dc.subjectΦοιτητές και Γνώσηen_US
dc.subject.otherNursingen_US
dc.subject.otherCardiopulmonary resuscitationen_US
dc.subject.otherStudents and Knowledgeen_US
dc.titleΑνασκοπική μελέτη διερεύνησης των γνώσεων φοιτητών νοσηλευτικής στην καρδιοαναπνευστική αναζωογόνησηen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Nursingen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2021-2022en_US
dc.relation.facultyFaculty of Health Sciencesen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Nursing-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0001-7730-940X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
BSc_Nursing2022-Αγγελικη-Γρηγορίου_gr.pdfFultext360.54 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

170
Last Week
0
Last month
5
checked on Oct 4, 2024

Download(s) 20

152
checked on Oct 4, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons