Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23571
Τίτλος: Structure of corporate reputation in purchasing and investing decision contexts
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Puncheva, P.Y. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005
Πηγή: 34th European Marketing Academy Conference, 2005, 24-27 May, Milan, Italy
Conference: European Marketing Academy Conference 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23571
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Swinburne University of Technology 
Griffith University 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

226
Last Week
0
Last month
2
checked on 7 Οκτ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons