Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23554
Τίτλος: The Effect of Footballer Brand Characteristics on Fans’ Ticket Purchase Intention
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Tzoumaka, Eugenia 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Πηγή: European Marketing ACademy, 2015, 26-29 May, Leuven, Belgium
Link: http://emac2015.emac-online.org/kuleuvencongres.be/EMAC2015.html
Conference: European Marketing Academy Conference 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23554
Rights: Ⓒ EMAC
Type: Conference Papers
Affiliation: Athens University of Economics and Business 
American College of Greece 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

218
Last Week
0
Last month
0
checked on 23 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons