Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23550
Τίτλος: An institutional theory approach to predicting consumer support for foreign owned supermarkets
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Fraser, Campbell 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001
Πηγή: Australia New Zealand International Business Academy Conference, 2001, Sydney, Australia
Conference: Australia and New Zealand International Business Academy Second Annual Conference 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23550
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Griffith University 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 10

250
Last Week
0
Last month
0
checked on 2 Σεπ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons