Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23543
Τίτλος: Integrating social and economic orientated marketing : a study of retail management
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Fraser, Campbell 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: food retailers;Social marketing;CRM
Ημερομηνία Έκδοσης: 2000
Πηγή: The Academy of Marketing Science Annual Conference, 2000, Montreal, Canada
Conference: The Academy of Marketing Science Annual Conference 
Περίληψη: This paper argues that social marketing initiatives in retailing need to be part of the institutional orientation of the firm, focused on a product familiar to both employees and consumers and integrated with human resource management practices of the firm in order to provide a distinct competitive advantage.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23543
DOI: 10.1007/978-3-319-11885-7_52
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Griffith University 
Queensland University of Technology 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

235
Last Week
0
Last month
3
checked on 22 Δεκ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons