Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23533
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorZarkada, Anna K.-
dc.contributor.authorFraser, Campbell-
dc.date.accessioned2021-11-02T09:31:40Z-
dc.date.available2021-11-02T09:31:40Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationAustralia New Zealand Marketing Academy, 1999, Sydney, Australiaen_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/23533-
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoenen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleThe relationship between market orientation, good corporate citizenship and customer loyaltyen_US
dc.typeConference Papersen_US
dc.collaborationGriffith Universityen_US
dc.collaborationQueensland University of Technologyen_US
dc.subject.categoryEconomics and Businessen_US
dc.journalsSubscriptionen_US
dc.countryAustraliaen_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.relation.conferenceAcademy of Marketing Conferenceen_US
cut.common.academicyear1998-1999en_US
item.languageiso639-1en-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_c94f-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeconferenceObject-
item.cerifentitytypePublications-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Marketing-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.orcid0000-0002-9382-6412-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

206
Last Week
3
Last month
3
checked on 28 Ιουλ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons