Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23533
Τίτλος: The relationship between market orientation, good corporate citizenship and customer loyalty
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Fraser, Campbell 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999
Πηγή: Australia New Zealand Marketing Academy, 1999, Sydney, Australia
Conference: Academy of Marketing Conference 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23533
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Griffith University 
Queensland University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

206
Last Week
3
Last month
3
checked on 28 Ιουλ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons