Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23483
Τίτλος: Identifying organisational brand elements for UK universities: A content analysis of students’ perceptions
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Kapareliotis, Ilias 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Πηγή: International Conference on Contemporary Marketing Issues, 2016, 22-24 June, Heraklion, Greece
Link: http://www.mkt.teithe.gr/iccmi2016/
Conference: 4th International Conference on Contemporary Marketing Issues 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23483
Rights: Ⓒ ICCMI
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Athens University of Economics and Business 
Deree–The American College of Greece 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

211
Last Week
0
Last month
3
checked on 7 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons