Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23476
Τίτλος: What makes a b2b facebook page engaging?
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Πηγή: Global Marketing Conference of the Global Alliance of Marketing & Management Associations, 2020, 5-8 November, Seoul, Republic of Korea
Link: http://gmcproceedings.net/
Conference: 2020 Global Marketing Conference of the Global Alliance of Marketing & Management Associations 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23476
Rights: Ⓒ Global Alliance of Marketing & Management Associations.
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Athens University of Economics and Business 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

218
Last Week
0
Last month
1
checked on 7 Σεπ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons