Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23474
Τίτλος: Factors Affecting the Athens Byzantine and Christian Museum Branding
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Markaki, Vassiliki 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Πηγή: 8th International Conference of the International Association for Cultural and Digital Tourism, 2021, 1-3 September, Hydra, Greece
Link: https://iacudit.org/Conference2021/
Conference: International Conference of the International Association for Cultural and Digital Tourism 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23474
Rights: Ⓒ Springer
Type: Conference Papers
Affiliation: Athens University of Economics and Business 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

279
Last Week
10
Last month
30
checked on 29 Μαρ 2025

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons