Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23373
Τίτλος: How Iconic Communication affects the brand loyalty in cafeterias via brand experience and moments of truth: The case of Starbucks
Συγγραφείς: Anayiotos, Constantinos 
Λέξεις-κλειδιά: Experiential Marketing;Brand Experience;Moments of Truth;Brand Loyalty
Advisor: Panigyrakis, George G.
Ημερομηνία Έκδοσης: Μαΐ-2021
Department: Department of Communication and Internet Studies
Faculty: Faculty of Communication and Media Studies
Περίληψη: The present dissertation named ‘’How Iconic Communication affects the brand loyalty in cafeterias via brand experience and moments of truth. The case of Starbucks’’ is written by Constantinos Anayiotos, student at the 4th grade of the Department of Communication and Internet studies from Cyprus University of Technology under the supervision of Dean Mr. George Panigyrakis. The purpose of the following quantitative study is to examine how customer-journey in cafeterias is leading to brand loyalty. Brand loyalty is being made by brand experience and the moments of truth. These two constructs have various touch points and these touch points are able to make a customer brand loyal. Consequently, the present study aims to examine how two different constructs, brand experience and moments of truth, can be linked, in an integrated construct which measures consumers loyalty towards a specific brand of cafeteria. In literature, brand experience has been mainly studied in areas in which brand-related stimulus affect consumers' perceptions about the image of the brand, whereas the moments of truth have been used to measure the one-to-one interaction in the area of services. In this study, an integrated theoretical model is implemented, by which experiences are conceptualized through the customer’s journey linking both the experiential aspects of the brand but also their service-related aspects of communication. In order to examine the above aim online questionnaires were used. Finally, the research revealed that moments of truth are more influential than the brand experience towards brand loyalty and that additional attention should be given to holistic experience that consumers receive, at least in the Cypriot community.
Description: Η παρούσα πτυχιακή εργασίας με τίτλο ‘’How iconic communication affects the brand loyalty in cafeterias via brand experience and moments of truth:. The case of Starbucks’’ εκπονήθηκε από τον Κωνσταντίνο Αναγιωτό φοιτητή του 4ου έτους του Τμήματος ΕΣΔ του ΤΕΠΑΚ υπό την επίβλεψη του κοσμήτορα κύριου Γιώργο Πανηγυράκη. Σκοπός της παρούσας ποσοτικής μελέτης είναι να εξετάσει πώς μέσα από το ‘’Customer Journey’’ οι πελάτες εντός των καφετεριών γίνονται ‘’Brand Loyal’’ καθώς επηρεάζονται μέσα από τις επαφές των ακόλουθων στοιχείων: ‘’Brand Experience’’ και ‘’Moments of Truth’’. Αυτά τα δύο ‘’Constructs’’ έχουν διάφορα ‘’Touch-Points’’ τα οποία μπορούν να κάνουν ένα πελάτη πιστό σε μια επωνυμία. Συνεπώς, η παρούσα μελέτη στοχεύει να εξετάσει πως δύο διαφορετικά κατασκευάσματα, ‘’Brand Experience’’ & ‘’Moments of Truth’’, μπορούν να συνδεθούν σε ένα ολοκληρωμένο κατασκεύασμα το οποίο μετράει το ‘’Brand Loyalty’’ απέναντι σε μία καφετέρια. Στην βιβλιογραφία, το ‘’Brand Experience’’ έχει μελετηθεί κυρίως σε τομείς στους οποίους τα ερεθίσματα που σχετίζεται με την επωνυμία επηρεάζει τις αντιλήψεις των καταναλωτών σχετικά με την εικόνα της επωνυμίας, ενώ τα ‘’Moments of Truth’’ έχουν χρησιμοποιηθεί για τη μέτρηση της αλληλεπίδρασης σε επίπεδο ένα-προς-ένα στον τομέα των υπηρεσιών. Στην παρούσα μελέτη, εφαρμόζεται ένα ολοκληρωμένο θεωρητικό μοντέλο μέσω του οποίου οι εμπειρίες διαμορφώνονται μέσω του ‘’Customer Journey’’ που συνδέει τόσο τις βιωματικές πτυχές της μάρκας όσο και τις πτυχές επικοινωνίες που σχετίζονται με τις υπηρεσίες. Για την εξέταση του παραπάνω στόχου χρησιμοποιήθηκαν διαδικτυακά ερωτηματολόγια. Η έρευνα φανέρωσε ότι τα ‘’Moments of Truth’’ έχουν περισσότερη επιρροή από το ‘’Brand Experience’’ απέναντι στο ‘’Brand Loyalty’’ και ότι περισσότερη προσοχή πρέπει να δοθεί στο ‘’Holistic Experience’’ που αποκομίζουν οι καταναλωτές, τουλάχιστο στην Κυπριακή κοινότητα.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23373
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Abstract_Constantinos_Anayiotos_Completed.pdf234.7 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

242
Last Week
1
Last month
10
checked on 14 Μαρ 2025

Download(s) 50

175
checked on 14 Μαρ 2025

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons