Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23186
Τίτλος: Flashback in humorous advertising styles: a content analysis of Super Bowl advertising over the course of 45 years
Συγγραφείς: Timamopoulou, Artemis 
Hatzithomas, Leonidas 
Boutsouki, Christina 
Voutsa, Maria C. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Humorous advertising;Super Bowl;Content analysis
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιου-2019
Πηγή: International Conference on Research in Advertising, 2019, 22-27 June, Krems, Austria
Conference: International Conference on Research in Advertising 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23186
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: University of Macedonia 
Aristotle University of Thessaloniki 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

296
Last Week
0
Last month
1
checked on 23 Δεκ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons