Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23185
Τίτλος: Deciphering the facial expressions of gelotophobes in disparaging humorous advertisements
Συγγραφείς: Voutsa, Maria C. 
Hatzithomas, Leonidas 
Tsichla, Eirini 
Boutsouki, Christina 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Facial expressions;Gelotophobes;Humorous advertisements
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιου-2021
Πηγή: 19th International Conference on Research in Advertising, 2021, 24-26 June, Bordeaux, France
Conference: International Conference on Research in Advertising 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23185
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: University of Macedonia 
Aristotle University of Thessaloniki 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

300
Last Week
0
Last month
8
checked on 30 Αυγ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons