Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23175
Title: Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της μετασχηματίζουσας μάθησης μέσα από την αισθητική εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων
Authors: Σολάκης, Κωνσταντίνος 
Σολάκη, Μελίνα 
Νικολάου, Αικατερίνη 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Educational Sciences
Keywords: Μετασχηματίζουσα μάθηση;Εκπαίδευση ενηλίκων;Τέχνη;Τουριστική οικονομία
Issue Date: Oct-2016
Source: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, 2016, 21-23 Οκτωβρίου, Λάρισα, Ελλάδα
Conference: Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας 
Abstract: Στην παρούσα εργασία περιγράφεται μια τρίωρη εκπαιδευτική ενότητα στην οποία χρησιμοποιούνται έργα τέχνης, ακολουθώντας τη μέθοδο: «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία». Πιο συγκεκριμένα, η διδακτική ενότητα αφορά στο αντικείμενο της τουριστικής οικονομίας και απευθύνεται σε ενήλικες καταρτιζόμενους στον τουρισμό. Επιπρόσθετα, ο φορέας εκπαίδευσης ενηλίκων είναι τα ΚΕΚ και η διδακτική ενότητα είναι το τουριστικό προϊόν. Σκοπός είναι η ενίσχυση της μάθησης και ο μετασχηματισμός παγιωμένων αντιλήψεων μέσα από τη χρήση της διαίσθησης και της αισθητικής.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23175
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation : Harokopio University 
University of Ioannina 
University of Seville 
Publication Type: Peer Reviewed
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Files in This Item:
File Description SizeFormat
solakis.pdfFulltext528.98 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s) 50

409
Last Week
4
Last month
13
checked on Nov 7, 2024

Download(s) 50

290
checked on Nov 7, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons