Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23165
Τίτλος: Orchestrating the technology-enhanced embodied learning classroom via learning stations rotation: A case study
Συγγραφείς: Ioannou, Marianna 
Ioannou, Andri 
Georgiou, Yiannis 
Boloudakis, Michael 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Educational Sciences
Λέξεις-κλειδιά: Classroom Orchestration;Embodied Learning;Learning Stations Rotation
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπ-2020
Πηγή: Workshop on Hybrid Learning Spaces - Data, Design, Didactics, 2020, 16 September, Delft
Conference: Workshop on Hybrid Learning Spaces - Data, Design, Didactics 
Περίληψη: This work presents a case study of orchestrating a technology-enhanced embodied learning experience in an authentic classroom. As new technologies (e.g., motion-based technologies, natural user interfaces) and emerging pedagogies (e.g., embodied learning) find their way into the classroom it is extremely important to advance our knowledge of how to improve practice with respect to planning and orchestrating the classroom environment. This case study presents researchers and teachers' efforts in orchestrating a technology-enhanced embodied learning classroom in elementary education demonstrating the strategies and methods adopted.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23165
ISSN: 1613-0073
Rights: © The Authors. Use permitted under Creative Commons License Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Research Center on Interactive Media, Smart Systems and Emerging Technologies 
Kinems 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
paper03.pdf913.67 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

287
Last Week
4
Last month
11
checked on 12 Μαϊ 2024

Download(s) 50

187
checked on 12 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons