Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/21154
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKakoulli-Constantinou, Elis-
dc.date.accessioned2021-02-23T17:21:01Z-
dc.date.available2021-02-23T17:21:01Z-
dc.date.issued2020-12-10-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/21154-
dc.description.abstractΗ χρήση της τεχνολογίας “cloud computing” αποτελεί μια από τις σημαντικότερες εξελίξεις στην Τεχνολογία των Πληροφοριών από την εμφάνιση του Διαδικτύου. Tα τελευταία χρόνια, πολλές εταιρείες, όπως ή Google, η Amazon, η Microsoft, η IBM κ.α., έχουν προμηθεύσει την αγορά με διάφορες υπηρεσίες και προϊόντα “cloud” (Sultan, 2010). Μεταξύ των πιο δημοφιλών υπηρεσιών “cloud” για εκπαιδευτικούς σκοπούς είναι αυτές που προσφέρει η Google (Barlow & Lane, 2007, Herrick, 2009, Railean, 2012) μέσω του δωρεάν προγράμματός της “G Suite for Education”. Το σεμινάριο/ εργαστήριο αυτό στοχεύει στη γνωριμία των εκπαιδευτικών με τα διάφορα εργαλεία που προσφέρει το πακέτο εφαρμογών της Google για την εκπαίδευση και ιδιαίτερα τα εργαλεία Google Classroom και Google Meet. To Google Classroom είναι πλατφόρμα διαχείρισης διαδικτυακών τάξεων, η οποία έχει τη δυνατότητα να ενσωματώσει πολλές από τις υπηρεσίες του G Suite for Education, ενώ το Google Meet είναι εργαλείο τηλεδιάσκεψης. Άλλα εργαλεία τα οποία δύναται να παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου είναι το Google Drive (Google Docs, Google Slides, Google Sheets) και το Google Forms. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τρόπους με τους οποίους θα μπορούν να εντάξουν τα εργαλεία αυτά στην εκπαιδευτική διαδικασία, ακολουθώντας μεθόδους βασισμένες στη θεωρία του κοινωνικού εποικοδομητισμού (social constructivism) και της συνεργατικής μάθησης (collaborative learning). Συγκεκριμένα, αρχικά οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να δουν πραγματικά παραδείγματα εφαρμογής του συγκεκριμένου πακέτου στη διδασκαλία γλωσσών και μετά, με τις οδηγίες της εκπαιδεύτριας, θα έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν την δική τους τάξη Google (Google Class), να μάθουν πως μπορούν να ανεβάσουν στην πλατφόρμα εκπαιδευτικό υλικό, να δημιουργήσουν εργασίες για τους μαθητές τους, να αξιολογήσουν τις εργασίες των μαθητών, να παρέχουν ανατροφοδότηση, κ.α. Για το σκοπό αυτό θα δοθούν στους συμμετέχοντες ονόματα χρηστών και κωδικοί πρόσβασης από την εκπαιδεύτρια την ημέρα του σεμιναρίου. Για καλύτερα αποτελέσματα θα ήταν καλό οι συμμετέχοντες να έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή με σύνδεση στο Διαδίκτυο.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.subjectCloud Technologies, G Suite for Education, social constructivism, collaborative learningen_US
dc.title«Διδάσκοντας στα «σύννεφα»: Ενδυνάμωση εκπαιδευτικών στη χρήση του Google Suite for Education».en_US
dc.typeTrainings Dataseten_US
dc.collaborationCyprus Ministry of Education and Cultureen_US
dc.subject.categoryEducational Sciencesen_US
dc.countryCyprusen_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.relation.conferenceΣεμινάρια σε Σχολική Βάση 2020-2021en_US
cut.common.academicyear2020-2021en_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeTrainings Dataset-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptLanguage Centre-
crisitem.author.facultyLanguage Centre-
crisitem.author.orcid0000-0001-8854-3816-
crisitem.author.parentorgCyprus University of Technology-
Appears in Collections:Training
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 10

151
Last Week
0
Last month
2
checked on Jan 8, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.