Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18462
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΛαγός, Ανδρέας-
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Παναγιώτης-
dc.date.accessioned2020-07-14T12:10:54Z-
dc.date.available2020-07-14T12:10:54Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18462-
dc.descriptionRecently, the rise of Social Media is a fact that has affected not only people's daily lives but to some extent their business routines and activities. This paper addresses the issue of using Instagram as a marketing tool for modern businesses operating in Cyprus. The paper is divided into two separate sections, which the first includes the theoretical framework, i.e. the review of research conducted around marketing through Social Media, user behavior, the benefits of this new type of marketing and the challenges for companies in the use of Social Media marketing and the second part includes research and its analysis. The research was conducted through interviews with 11 entrepreneurs, who were asked about the use of Instagram and other Social Media in the context of their marketing, as the prospects and issues related to their practical application.en_US
dc.description.abstractΤον τελευταίο καιρό η άνοδος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης αποτελεί μια πραγματικότητα η οποία έχει επηρεάσει όχι μόνο την καθημερινότητα των ανθρώπων αλλά σε κάποιο βαθμό και τις επιχειρηματικές ρουτίνες και δραστηριότητες. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της χρήσης του Instagram ως εργαλείο μάρκετινγκ για τις σύγχρονες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο. Η εργασία χωρίζεται σε δύο ενότητες, όπου η πρώτη περιλαμβάνει το θεωρητικό πλαίσιο, δηλαδή την ανασκόπηση ερευνών που έχουν διεξαχθεί γύρω από το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, της συμπεριφοράς των χρηστών, τα πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτό το νέο είδος μάρκετινγκ και τις προκλήσεις για τις εταιρείες στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μάρκετινγκ και η δεύτερη ενότητα περιλαμβάνει την έρευνα και την ανάλυση αυτής. Η έρευνα έγινε μέσω συνεντεύξεων που έδωσαν 11 επιχειρηματίες, οι οποίοι ερωτήθηκαν σχετικά με τη χρήση του Instagram και των υπολοίπων μέσων κοινωνικής δικτύωσης που κάνουν στα πλαίσια του μάρκετινγκ, καθώς και τις προοπτικές που εκτιμούν ότι έχουν και θέματα που εφαρμόζουν στην πρακτική εφαρμογή από τους ίδιους.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Multimedia and Graphic Arts, Faculty of Fine and Applied Arts, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΚοινωνικά Μέσα Δικτύωσηςen_US
dc.subjectΜάρκετινγκen_US
dc.subjectnstagramen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subject.otherInstagramen_US
dc.subject.otherFacebooken_US
dc.subject.otherSocial Mediaen_US
dc.subject.otherMarketingen_US
dc.titleΨηφιακό μάρκετινγκ: Η συμβολή του Instagram στις σύγχρονες επιχειρήσειςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Commerce, Finance and Shipping, Faculty of Management and Economics, Cyprus University of Technology-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyDepartment of Hotel and Tourism Management, Faculty of Management and Economics, Cyprus University of Technology-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-9217-3491-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Abstract Panagiotis Konstantinou.pdfFulltext179.75 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

264
Last Week
3
Last month
5
checked on Jan 30, 2025

Download(s) 50

259
checked on Jan 30, 2025

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons