Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18104
Τίτλος: Typography as image for stereotyping and encoding gender ideologies in branding: A study on Cypriot packaging
Other Titles: 2013 Hanyang International Design Conference
Συγγραφείς: Zantides, Evripides 
Papadima, Aspasia 
metadata.dc.contributor.other: Ζαντίδης, Ευριπίδης
Παπαδήμα, Ασπασία
Major Field of Science: Humanities
Field Category: SOCIAL SCIENCES
Λέξεις-κλειδιά: Typography;Branding
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Πηγή: Zantides, E. & Papadima, A. (2013). Typography as image for stereotyping and encoding gender ideologies in branding: A study on Cypriot packaging. In Convergence and Integrated Design (Ed), 2013 Hanyang International Design Conference (pp. 37–46). Korea: College of Design, Hanyang University Erica campus.
Start page: 37
End page: 46
Conference: Hanyang International Design Conference 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18104
Type: Book Chapter
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

315
Last Week
3
Last month
12
checked on 10 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα